Luister naar je opdrachtgevers!

Voor elke organisatie is het belangrijk om te weten wat de opdrachtgever van je vindt. Is de opdrachtgever tevreden over jouw organisatie, zullen ze je aanraden, zijn er pijnpunten en wat zien ze graag anders. Luister naar je opdrachtgevers, want zij zijn de basis van je onderneming. Met deze gedachtes zijn wij aan de slag gegaan en hebben aan onze opdrachtgevers enige tijd terug een klanttevredenheidsenquête voorgelegd. Wij waren enorm benieuwd hoe onze opdrachtgevers over ons denken en wat zij van ons vinden. Een tevreden opdrachtgever is een tevreden Audittrail!

Inzicht in kwaliteiten

Op onze enquête hebben we veel respons met veelbelovende antwoorden mogen ontvangen. Uiteraard hebben we de antwoorden geanalyseerd en verwerkt. Zoals eerder aangegeven waren we benieuwd hoe onze opdrachtgevers over ons denken en wat ze van ons vinden. Dus hoe tevreden zijn ze, raden ze, indien mogelijk, ons aan bij andere organisaties en natuurlijk waar kunnen wij ons in verbeteren. Met deze aspecten hebben we meer inzicht gekregen in onze kwaliteiten, maar ook waar onze verbeterpunten liggen. Wij blijven ons verbeteren en optimaliseren om voor de opdrachtgever de fijnste ervaring te creëren.

Overall beoordeling van een 9.2

We waren erg blij om te zien, dat onze opdrachtgevers zeer positief en tevreden zijn over ons. Dit is supertof om te zien en zijn er dan natuurlijk ook ontzettend trots op! Uit de enquête blijkt namelijk dat alle ondervraagden zeer tevreden of tevreden zijn over de diensten van Audittrail en ons met hoge waarschijnlijkheid zullen aanraden bij andere organisaties. Met het onderzoek kunnen we concluderen dat we een overall beoordeling van een 9.2 scoren voor klanttevredenheid. Wauw!

Verbeterpunten

Maar zoals genoemd hebben we ook gekeken naar verbeterpunten, want die zullen er altijd zijn. Dit bleek ook tijdens de analyse. Wij zagen dat er op sommige punten ruimte is voor verbetering. Hier deinzen wij zeker niet van terug! We gaan hier zelfs met de volle 100% mee aan de slag. Met enige tijd hopen wij dan ook dat onze opdrachtgevers dit ook zo ervaren.

Bedankt voor het invullen!

Met de uitkomt van de enquête, zijn we superblij en trots! Daarom willen wij graag iedereen bedanken voor het invullen van de enquête. Hiermee hebben wij meer inzicht gekregen in waar we staan bij onze opdrachtgevers en hoe wij ons verder kunnen verbeteren. Ondanks dat een 9.2 als beoordeling al een hoog resultaat is, zouden we Audittrail niet zijn als we niet voor perfectie streven. Met de verbeterpunten in gedachten gaan we werken om de volgende keer een 10 te halen. Heb je nog tips of wil je zelf graag ontdekken hoe fijn het is om met Audittrail te werken? Voel je vrij om contact met ons op te nemen via mail of telefoon. 

Met hartelijke groet, 

Jorrit van de Walle en Joyce de Jong